2011. szeptember 15., csütörtök

Bornyitás dugóhúzó nélkül -> három öltés

Kanapészörfösök érkeztek a nagykövethez. Csütörtök, két lengyel csaj, már megint. A szokásos dolognak indult, blablabla. A csajok kicsit kevésbé bevállalósnak tűntek, mint az előző turnus, de azért hoztak bort. Gondoltuk az még segíthet. Csakhogy nem volt nyitója a híres-neves nagykövetnek, hogy a franc essen bele. Na ekkor jött az a hülye magyar csávó, akit mind jól ismertek. Ő már nyitott így ki bort, majd ő megoldja jól, csinált már ilyet.

Rengeteg videó van a neten, hogy hogy lehet jól csinálni, kaptam belőle párat, azért tudom. Keressetek rá, nézzétek meg őket! Nem nagyon volt mivel benyomni a dugót, egy kis csövet találtam a konyhafiókban. Nem nagyon volt mivel kalapálni, így hát vízszintes mozdulatokkal ütögettem egy függőleges falfelülethez.

Az üveg nyaka eltört, és azzal a lendülettel elvágta a kezem. Nagy seb keletkezett, dőlt a vér; több, mint egy óra alatt nem állt el sózással sem. A két csaj persze körülöttem ugrált, mint a nővérkék, de ez csak lelkileg segített. Aztán még maradtam egy kicsit iszogatni. Az egyik lány hazakísért a kapuig, igazán rendes volt. Kaptam persze pozitív referenciákat, és örökre beírtam magam a hülye történetemmel a helyi alkoholbalesetek (briteknél gyakori) és couchsurfing sztorik nagykönyvébe.

Másnap munka után, mivel még nem tűnt jónak a gyógyulás, elmentem a College Clinicbe Gibraltáron. Itt egy egyiptomi doki kitisztította jóddal. Még jó, hogy 24 órán belül mentem (azonnal kellett volna), különben nem varrta volna össze, ami lehet, hogy rosszabb lenne... bár így sem tökéletes. Először kitalálta, hogy milyen szépen elhelyez két öltést, amibe beleegyeztem, majd még sutyiban beiktatott egy harmadikat, mikor konstatálta, hogy a kezem hajlása nyitogatja a sebet.

Így nézett ki, víztől kímélni kellett, és kenegetni meg kötést cserélni 10 napig, amíg le nem vették:


1 megjegyzés :