2011. április 21., csütörtök

Csütörtöki kellemetlenségek

Reggel azzal a hírrel fogadtak, hogy mivel még próbaidőn vagyok, sajnos 0% táppénzt kapok a két napra. Ennek ellenére ki kellett töltenem egy papírt arról, hogy mi volt a bajom, milyen gyógyszert szedtem, kell-e kímélniük a munkában, voltam-e a dokinál, ha igen, mikor kell visszamennem, ha nem, tudomásul vettem-e a kockázatokat.

Már idegesített, hogy 3 hete kértem kétszer kértem emailben és egyszer szóban az illetékesektől a fejem fölötti fénycső cseréjét. Csütörtökön a hirtelen feltámadt óriási szél bevert némi esőt,és emiatt sürgősen megjelent a karbantartó srác létrával, amire gyorsan lecsaptam. Kiszedtem a rossz fénycsövet (a brit kollégák kicsit jajgattak, hogy veszélyeztetem magam, bajom eshet ha létrára állok), a nyitott raktárból hoztam helyette újat, betettem. Válaszoltam a 3 hete írt emailre, amiben megköszöntem a létrát, és tájékoztattam a karbantartókat, hogy kicseréltem magam a fénycsövet, már nincs rájuk szükségem. Pár perc múlva válaszolva a levelemre, a titkár szétküldött egy tájékoztatást minden kollégának, amiben felhívta a figyelmünket, hogy ha nem találjuk elég gyorsnak a karbantartók reakcióidejét, mert szegényeknek millió dolguk van, (pedig nem is sportot néznek az irodájukban lévő tévén, hanem sorozatot!) akkor se cselekedjünk magunk. Mire a levél megjött, már újra villogni kezdett a fénycső, és éppen pont elkezdett zúgni a levegőkondenzálós vízautomata mellettem, úgyhogy el is küldtem a levelem a karbantartóknak, hogy kikapcsoltam a vízautomatát, amíg nem cserélik ki benne a szűrőt (nem innék amúgy sem belőle), és egyébként új fénycsőgyújtóra is szükség van, nem a cső volt a hibás. Valószínűleg a Java 7-tel és a Duke Nukem Foreverrel már teljes fényárban fogok játszani, ha addig még itt dolgozom.

Először volt, hogy hazafele jelentősen várakoznom kellett. A repteret lezáró piroslámpa + sorompó + szögeslánc kombináció pár perc alatt hatalmas sort tud felduzzasztani maga mögött. A legalább 5 perc várakozás közben két fotóval múlattam az időmet:

 Hazaérve kocsiba ültem, és a Carrefourben próbáltam bevásárolni húsvét hétvégére, de mint utóbb kiderült már csütörtök este minden zárva van az egy hetes andalúz húsvéti ünnepség, a Semana Santa miatt, viszont szombaton nyitva vannak a spanyol boltok. Ezt akkor még nem tudtam, úgyhogy a gibraltári Morrisonsba mentem bevásárolni a hétvégére.
Nagyon drága, mert mindent messziről hoznak, de jó a választék
 Utána esti Europa Point nézéssel zártam a napot:
Kifele meglepően sok autó ment át a határon este 10 után is, ami csakis a bevásárlás szempontjából hasonlóan járt emberek miatt lehetett.

1 megjegyzés :

  1. Hihetetlen, hogy ezek a britek mennyire el vannak már amerikanizálódva (== életképtelen balf@szok)!

    VálaszTörlés