2011. április 14., csütörtök

Jég Veletek!

Még előttem van, ahogy két hónapja gyerekpezsgős koccintással búcsúztam a keddi hokis társaságtól. Egy ideig most nem lesz ilyen, hogy gyönyörű hóesésben vezetek haza Petőfi rádiót hallgatva egy jól sikerült játék után.

Olyan élményekhez, mint amiket a Velencei-tó, Biatorbágyi-tó, Balaton, vagy éppen a Hárosi-Duna adott a télen, legalább 1000 kilómétert kéne utazni. Műjégből sincs sok a környéken, nem is csodálkozom, hogy Magyarország 13-1re verte Spanyolországot jégkorongban.

Gibraltár azért szerencsére elég vicces ország ahhoz, hogy bár gyakran kínkeservvel állítja elő az áramszükségletét, egy műjeget azért télen-nyáron fent tart: http://www.kingsbastion.gov.gi/ice/

Szerencsére jól működik gazdasága ennek az ici-pici országnak, és a szűkös hellyel is jól gazdálkodnak: Az egyik erődítményt előbb erőművé, majd szórakoztató központtá alakították.

Egyik kollégámnak nem nagyon megy még az angol, mert a free skatinget nem szabadkorcsolyázásnak, hanem ingyenes korcsolyázásnak fordította. Így hát siettünk is munka után a jégre, ami 2 font volt fél órára. Akkor is ennyi lenne, ha saját korival mentünk volna, de persze egyikünk sem hozott a homokos tengerpartjairól és meleg időjárásáról ismert vidékre korcsolyát.


cseh, portugál, spanyol App Support csapattársak
A Les2Alpesi jégpályánál lényegesen jobb kölcsönzős korikat adtak, mondjuk nem volt túl éles amit én kaptam. Élveztem a jeget (szerénytelenül megjegyzem, hogy kollégáimnál korizásban is rutinosabb vagyok), de csak a jég másodhegedűs ördöge lehettem, a jég királynője, egy alig iskolás korú csaj nagyon ügyesen jégtáncolt. A kép hátterében látható, hogy a jégpályát mai napig erős tüzérség védi egy esetleges spanyol lovassági támadás elől:
 
 A jég egyébként széltől-szélig egyenletesen jó minőségű, jól karbanntartott. Pöpec kis rollbát használnak:
A fél órás belépőért cserébe több mint másfél órát maradhattunk. A végén már alig páran voltunk csak:

Sőt a legvégén már egyedül voltam:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése