2011. június 12., vasárnap

Virágok közt ébredés


Pilótatársnőm direkt olyan kocsit vett, aminek ha lehajtja a hátsó üléseit, az egy síkba kerül a csomagtartóval, így Ő mivel nem túl magas, hosszában pont elfér benne. Nagyon rendes volt, mert hozott nekem sátrat, de mivel jobban szeretek a szabad ég alatt aludni melegben, nem fogadtam el, viszont a plusz matraca, meg a szúnyogriasztó cseppjei valószínűleg kényelmesebbé tették az éjszakámat. Nem úgy, mint a majdnem fél kilométerre lévő esküvő, aminek az állati hangos lakodalmas zenéjére 2 perc alvás után felébredtem, és utána sokáig nem bírtam elaludni. Ritmusosabb és vidámabb volt, mint a magyar lakodalmak vége felé előkerülő cigányzenék, úgyhogy legalább jól szórakoztam. A zenétől kikészült környékbeli kutyák még 1 órán át folyamatosan ugattak, úgyhogy még számolgathattam a csillagokat. Mivel sötétben értünk erre az ernyősök által használt vadkempingre, csak reggel láttam milyen szép helyen aludtam:


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése