2011. június 4., szombat

Görkori túra

Tettem egy 20 kilométeres görkori túrát.

Odafele: Santa Margarita - (La Linea) Playa Levante - határ - (La Linea) Playa Poniente. Lefényképeztem a tengerparti templomot, ami mellett mindennap elbicajozok:


Néhány látványos járművet is fotóztam, földön, vízen, levegőben:
Lovat gyakran látni a városi közutakon, lovaskocsit ritkábban

A Monarch járat éppen felszáll

Két másodperc múlva már el is hagyta Gibraltárt

A világ legnagyobb privát jachtját, ami Roman Abramovich üzletemberé,
Gibraltáron tankolták meg, és azóta a keleti oldalon horgonyzott le
Majdnem Campamentoig mentem, de vége lett a bicajútnak, ezért visszafordultam.

Hétvégi turistabusz megállt néhány fotóra
Visszafele a határnál a Dinerben megálltam kollégámmal beszélgetni egy kicsit (meghívott egy életmentő narancslére), aztán La Linea legnagyobb tere, a Plaza de la Constitución felé is elgurultam, de mivel nem annyira kényelmes ez a görkori (az előző kényelmesebb volt), haza is indultam a Playa Levantén. Naponta elbicajozok itt, gyakran küzdve a széllel, amit majd megszokok. Ezek fák jól alkalmazkodtak a gyakran igen erős szélhez:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése