2011. június 18., szombat

El Bosque : Starthely

Decemberben is fel akartam menni az El Bosque starthelyre, de mivel egy kapu állta utam (igaz nem volt rajta lakat), ezért kint hagytam ennél a közúti irányjelző táblánál a bérelt autót:
Gyaloglás közben még félúton sem voltam, mikor lement a Nap, de hát télen ez mint tudjuk hamar bekövetkezik:
Most is elég későn érkeztem (már majdnem Algodonalesben voltam, mikor megtudtam, hogy nem az a jó cím), de még bőven világosban. Tetszett, ahogy mallorcai pilótatársnőm tájékoztatott a helyi jellegzetességekről annak ellenére, hogy ugyanúgy először volt itt, mint én, csak neki spanyolul elmondták ezeket. Szóval elmondta mire kell figyelni, hova nem biztonságos repülni, de amint láttam, Ő ezeket nem mindig tartotta be.
A starthelyről így látszik a tó, vagy inkább elárasztott terület:
A starthelyről készült képek a magasból:
Nem a csúcson van a starthely, de így is elég nagy a szintkülönbség

Kicsit gyalogolni kell az úttól, ahol az autót lehet hagyni.
Aki nem akar gyalogolni előbb megállhat az úton a sárkányos starthelynél, de az alacsonyabban van.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése