2011. június 18., szombat

Hazafelé napod elfogy csendesen

Lassan itt az éjszaka... Bár volt nálam hálózsák, inkább hazavezettem a jól sikerült repülés után. A kb. két órás út előtt az itteni szokásos ernyős helyen ettem.
A távolabbi, kaviár szerű tapas nagyon finom volt
Ők is itt ettek

Andalúzia útjaira nem annyira jellemzők a hosszú nyílegyenes szakaszok, de most sok ilyenen mentem. Láttam sötétben Arcos de la Fronterat, ami tetszett annyira (tóra és köré épült), hogy majd világosban is megnézném egyszer. Innen Medina Sidonia irányába mentem, amit egyszer szintén meg szeretnék nézni (római kori romok), persze nem vaksötétben. Két nappal telihold után jó fények voltak, gyönyörű volt szembe menni az alig horizont fölött lévő, nagynak látszó, néha sárgás színben tündöklő Holddal.

Megérkezés Santa Margaritába
Ezüsthíd tengerparti sátrazókkal

... S betakar az éj tengere kékjével

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése