2011. június 13., hétfő

Lejárt a próbaidőm

Február 21-én kezdtem dolgozni, de mivel kivettem 11 nap szabit, elvileg azzal meghosszabbodott a 3 hónap próbaidő. Ez a meghosszabbodott próbaidő is lejárt már, de ez volt az első nap, hogy tényleg éreztem a változásokat ennek hatására.

Bár Java fejlesztőnek vettek fel, a próbaidőm során Application Support Engineerként igen változatos, nem csak szoftverfejlesztés jellegű ITs dolgokat csináltam, jó tapasztalatokat szereztem. Szerencsére a számomra érdekes részét kaptam ennek a munkakörnek, és voltak más jellegű projektjeim is.

Pénteken a közvetlen főnököm egy négyszemközti beszélgetésre hívott. Emlékszem, hogy a decemberi rövid személyes interjúnk során direkt kitértem arra, hogy én már egyszer voltam vezető fejlesztői pozícióban és nem feltétlenül az most a célom, hogy feljebb lépkedjek a ranglétrán. A telefonos interjúnk során mondta, hogy majd a próbaidő után lehet, hogy emberek koordinálását is rám bízza, de ezt csak amolyan mézes madzagnak gondoltam, viszont rámondtam, hogy vállalom. Pénteken mondta, hogy akkor rám bízna 3 embert, meg most így első körben 6 feladatot.

Pár óra múlva már 9 lett a 6 feladatból, és a szabija előtt még gyorsan írt a BA munkatársnőmnek, meg a 3 srácnak egy emailt, hogy mivel letöltöttem 3 hónapos ítéletemet (így fogalmazott, nem én éreztem így) az App Supporton, most szeretné rám bízni ezen feladatok a kivitelezésének irányítását, és a csapat koordinálását. Nem olyan hatalmas nagy dolog ez, és szerintem bőven meg van hozzá a tudásom, tapasztalatom, meg nem jár semmi címmel, de ez azért kellemes meglepetés volt, hogy egy angol cégnél ilyen megtisztelő feladatot kaptam 3 hónap után.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése