2011. június 5., vasárnap

Zen

Nem először jártam itt, mondhatni itt kezdődött minden. Itt értek az első pozitív benyomások a kollégákkal kapcsolatban decemberben. Pontosan emlékszem, ahogy téli látogatásom első estéjén pár órával az ideérkezésem után beestünk Csekivel a céges karácsonyi partira. A tök sötétben volt valami félelmetes a hirtelen emelkedő szikla fényeiben, de nem is volt időm feldolgozni a látványt, mert már a Zen bejáratánál egy spanyol srác (azóta kollégám) köszöntött. Én nem ismertem még egyáltalán, de ő már sokat hallott rólam, ezért szinte barátként üdvözölt. Az első benyomások nagyon fontosak nekem, és ez meggyőző volt. Itt találkoztam először a közvetlen főnökömmel, valamint az IT igazgatóval, és még számos kollégával.
Ezen a nyári vasárnapon, a több, mint 6 órányi vezetés, és 1 órányi repülés után jól esett egy All You Can Eat + All You Can Drink ebben minőségi kínai étteremben La Lineában a határ közelében. Két kollégámmal jó mérnökök módjára gondosan összeállítottuk a menüt egy jegyzetfüzetben, és mikor jött a pincér felírni, miket kérünk, egyszerűen átadtuk neki a papírt. Folyamatosan biztosítottuk az italellátást is, ami nagyrészt kancsókban felszolgált híg sörből állt.
Állítólag a tortilla nem spanyolosított, hanem eredeti kínai étel
Dekoráció

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése