2011. február 27., vasárnap

100mm


Néhány órát kellett csak szenvednem a görkori ellopásának tudatától, mert a Carrefourban hamar sikerült újat vennem, amit vasárnap reggel már használtam is. Egy fajta volt a méretemben, de 72 eurót még a 100mm-es kerekek (az előzőben hátul 2x84mm, elöl 2x82mm volt, szóval nagy váltás) és elvileg Abec-7 csapágyak is megérnek.

Fém sín, a cipő egyszerű, könnyű, nem szuperkényelmes, de sportos. Arra, hogy rendesen megtanuljak szlalomozni kb. alkalmatlan ezekkel a kerekekkel, pedig hoztam bójákat, viszont hosszú útra nagyon hatékony lenne. Kétszer végiggörkoriztam a siófoki Wink maratont, mivel én mértem fel GPS-szel az útvonalát, ingyen rajtszámmal. Lehet, hogy majd szerencsét próbálok, ha itt is engednek Maratonon görkorizni, pl. ezen:
Decemberben fotóztam, idén csak a Malaga repterén voltam eddig
 A védőfelszerelés egyszerű, Made in China, 15 EURt azért megér, de remélem nem kell a minőségét tesztelni. Amiben lényegesen jobb a nagy kerék a kicsinél, az az akadályok leküzdése:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése