2011. február 25., péntek

Dragonfly

Alcaidesa, a modern falu, ahol most lakom, a britek által ágyú helyett pénzzel szerzett terület Spanyolországban. Gibrtaltár elég komoly helyhiánnyal küzd, itt kicsit tágasabb. Hiába hivatalosan Spanyolország, itt ritka a spanyol, így aztán a kocsma nevét bár jellegzetes (szerintem portugál) csempékkel írták ki, nincs is spanyol neve:



Egyetlen nyitvalévő helye nyáron, bár szerintem ez a rész annyira alvóváros, hogy nyáron sem sokkal nyüzsgőbb az élet. Nagy előnye, hogy a kutyát sem kell kint hagyni némi Bloody Mary legurításához:

Miután megettem a tapasomat, és miközben a spanyol útleveles kutyus újabb magyar vezényszavakat tanult,

 lementem megnézni a tengerpartot, amit nappal már láttam, úgyhogy ennek a decemberi képnek talán jobban örültök, mint egy fekete téglalapnak:
 Mivel egy helyi újság címlapján szereplő sokkutyás gibraltári étteremtulajdonos fickó meghívott minket magához, Q7-es Audi vadászatot tartottunk a lejtős utcákon:

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése