2011. február 19., szombat

Amikor az Internet megszivat, avagy összement a posta

Több weboldalon is az szerepelt, hogy a barcelonai reptéren van posta, és nyitva van szombaton. Háttérben a BCN-en található legnagyobb Correos feliratú objektum a sárga cső, az előtérben pedig a cuccaim:
Inkább nem próbáltam meg begyömöszölni, de az információ zárva volt...
 
 9:00:00-ig legalábbis. Atomóra pontossággal felnyíltak a redőnyök, és a két mosolygós spanyol lány egyike már mondta is a lehetőségeimet.

1. lehetőség: Cargo terminálon próbálkozok. Ha ez egy nyaralás lenne, nyilván nem ezt választottam volna, de itt már nem úgy éreztem, hogy a szabimból megy az időm. Azért vagyok most itt, hogy megismerjem minél jobban ezt a két országot. A kiégett és kibelezett reptéri autók útközbeni megnézésével, és a szintén a cargo iroda nyitására váró spanyol futárral rádióhallgatással vesztettem ugyan pár percet Barcelonából, de hát úgysem voltak nagy városnéző terveim...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése