2011. február 19., szombat

A terv ez volt

Aki kicsit is ismer, nem fog meglepődni az alábbin, többen pedig tudjátok is részletesen, de azért leírom. Nem volt elég nagy kaland az egyszerre két országba költözés (Gibraltáron dolgozni, Spanyolországban lakni), megcifráztam egy kicsit:

Budapestről Wizzairrel Barcelonába sok cucc feladása. Két doboz elpostázása magamnak. Ryanair Malagáig, ahol vár a taxis és a cég kérése szerint elvisz a gibraltári határra, de én eltérítem Alcaidesaba. 3 hét munka után kapok 11 nap síszabit. A gibraltári reptérről elmegyek London Gatwickre, esetleg kicsit megnézem (életemben másodszor) Londont. Onnan irány a Milanotól keletre fekvő Bergamo városának Orio al Serio (a falu neve) reptere, ahol alszom (hoztam magammal hálózsákot). Reggel bemegyek megnézni Bergamo óvárosát, majd felszállok a Budapestről jövő síbuszra, amin a sífelszerelésem, és a haverjaim lesznek. Síelek a francia Alpokban, onnan hazvisz a síbusz. Pár nap készülődés után irány a TransEuropa autóstúra, 3000 km, a Budapest - Bamako könnyebbik fele, de nem egyedül, hanem egykori barátnőmmel. Ekkorra legkésőbb már jó lenne albérletet is szerezni, ahonnan gyalog vagy bicajjal be tudunk menni mindennap a Sziklára.

Ehhez képest nézzük mi a valóság:
A Wizzairre sikerült feladni a csomagokat. Megérkezett mind BCN-re. Nem mondom, hogy szerencsére. A következő bejegyzés fényében szívesen szomorkodtam volna egyet a Baggage claimnél, hogy ne haragudjanak, de tényleg nem tudom fejből a cég irányítószámát, mert erre igazán nem számítottam... aztán örömmel vettem volna át a RUSH címkés dobozokat munkaidőben.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése