2011. február 19., szombat

La Chocolatte

Szombaton volt az első estém idén La Lineában, a barcelonai kalandozós nap "kipihenésére", pont jó volt.

Standard kocsmázás, de azért 22:00-4:00 között történt sok viszonylag érdekes dolog, pl.:
  • Békéltettem angolul egy skót-német és egy magyar srác verziókövetési / release menedzsment, már azt hittem, hogy a következő pillanatban kocsmaverekedést kiváltó stratégiai vitáját.
  • Berobbant vagy 9-10 magyar valami gibraltári pókerstratégiás cégtől, és Boldog szülinapotot énekeltek a társaságunkban ülő lánynak, Andinak
  • Mikor távozni készültünk, beállítottak a spanyol kollégáink, akik kicsit más stílusban szórakoznak, mint mondjuk én... összetört néhány pohár. Egyik visszatérése után hirtelen megkomolyodott a srác, azt mondta már nagyon várt engem, hogy szerinte (valaki valami hülyeséget terjeszt a cégnél rólam úgy tűnik) majd én rendberakom a káoszt jól. Annak ellenére, hogy még nem is voltunk ekkor hivatalosan kollégák, elmondta, hogy sajnos neki hamarosan levegőváltozásra van szüksége, ezért mikor és melyik országba áll tovább. Elég hamar összebarátkoztunk múltkor, de hogy ennyire?! - gondoltam magamban
Szokásos témák mellett szó volt egy számomra új, de aktuális témáról, La Linea városa (Gibraltár spanyol kapuja) közbiztonságáról is, amiről a következő bejegyzésben írok.

    Nincsenek megjegyzések :

    Megjegyzés küldése