2011. július 17., vasárnap

Csajok a Domingo Rocieron

Az előző bejegyzésben a flamenco ruhákban, és viselőikben gyönyörködhettetek, most pedig nézzünk pár nem flamenco ruhás lányt.

Ők a közelükben keverték az italukat, de alig pár szót tudtak angolul:

Ők még a nevüket is kiírták magukra a könnyebb leszólíthatóság kedvéért:
Kicsit elfáradtam, és rá akartam pihenni az estére, ezért elmentem a város egy csendesebb részére, és lefeküdtem egy árnyas padra. Néztem a teljesen kék, felhőtlen eget (már ami a szűk utcából látszott belőle), és félig-meddig el is aludtam, de nem sokára két spanyol lány ébresztett. Borral kínáltak, egyikük kiváló  angolsággal beszélt, másikuk nagyon fiatal és szexi volt. Ők kérték el a telefonszámom, aztán én is elkértem az egyikükét, de nem sikerült kapcsolatba lépni velük. Ezen itt azt mondják nem kell csodálkozni. Más kultúra, nagyon más. Aranyosak voltak tényleg, de hát így csak ez a kép maradt emlékül róluk:
Aztán szépen elszivárogtak az emberek a városból a strandra...
Tájkép csata után

Kicsit eltévedtem, miközben kerestem pár kollégát a tengerparton

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése