2011. július 3., vasárnap

Rio Guadarranque


Los Barrios városának Guadacorte nevű részén, a hírhedt Hotel Los Lagos mögött a Guadarranque folyó partján lakik egy angol nyugdíjas házaspár. Hétvégenként baráti áron lehet náluk kajakot bérelni, majd egy pár órás vízi túra után vitt anyagból, de az ő eszközeikkel és gázukkal barbequezni. Mivel a cégünk kockáinak szórakoztatásáért felelős, önszerveződő, félhivatalos testület, az IS (Information Systems) Social Committee szervezte a rendezvényt, kevesebb lány jelentkezett (párok), mint ahány fiú, de még az utolsó tudtam javítani az arányon. Elhívtam angol pilótatársnőmet, aki elhozta olasz barátnőjét. Így már a fuvarom is megvolt.

A társaság

A kajakozás közben készített képeket a vízálló, horgászdamillal magamhoz kötött telefonommal csináltam. Miután teleraktuk a vendégeknek fenntartott kinti hűtőt a kajáinkkal, piáinkkal, vízre szálltunk:
Vendéglátónk kényelmesen fekszik a motorcsónakjában


Én egyszer sem fordultam fel, de volt aki háromszor is. Egyik munkatársam pedig egyből a vízre szállás után borult be:

Megtettünk kb. 5 kilómétert néhol iparias, néhol tényleg szép, természetes tájakon:


Nem is az evezés, hanem az ülés, és a szélben irány tartás az igazán fárasztó. Fáradt voltam, mikor visszaindultunk. Arra gondoltam milyen jól esne egy sör, amit betettünk a hűtőbe. Persze tudtam, hogy elég álomszerű azt kívánni, bárcsak itt teremne egy jó hideg Cruzrampo a folyó közepén... és ekkor megjelent Jetskijével vendéglátónk:
Érdekes, hogy ez a víz 1-2 méter mély, és nem is igazi folyó. Csak télen folyik folyamatosan a tenger felé, amikor hozza le a sok esőt a hegyekből. Nyáron az ár-apály jelenség szerint mozog, tehát minden nap két irányba folyik! Hol a tenger felől, hol pedig a tenger felé áramlik benne a víz. Biztos, hogy jövök ide még máskor is!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése