2011. május 7., szombat

Váratlan vendég voltam

Május első szombatján sokáig aludtam, mert nem volt sok kedvem felkelni. Nem tűnt repülhetőnek az idő, ráadásul az egyetlen ernyős, akit a környéken ismertem internetről, hátfájdalmakkal küzdött. Némi itthon olvasgatás után, éppen indultam le a tengerpartra, amikor Cseki kiabált a szemközti ház erkélyéről.

Mivel a házigazdát ismertem, és éppen nagy BBQ parti volt, Cseki azonnal meg is hívatott. Egyáltalán nem bántam meg, hogy egyedül olvasgatás helyett felmentem kicsit szocializálódni. Sokkal bővebb választékkal kínáltak, mint amiket én szoktam sütögetni, és minden nagyon ízlett. A társaság fénypontja a két fáradhatatlan kutya volt, Luna és Szacsi. Kellemeset beszélgettem egy nagyon szimpatikus és csinos bwinnél dolgozó lengyel lánnyal...
... azt hiszem azért jók innen a kilátások

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése