2011. március 27., vasárnap

Morrisons, Gibraltár körtúra, BBQ

Juan kollégám a közeli dombokon bicajozott, miután Alcaidesában véletlenül meglátta, hogy Csekiék a kertben bruncholnak. Én éppen ekkor hívtam Csekiéket BBQzni, de örültem, hogy Juan (nagyon jó fej spanyol srác) is csatlakozni akart, mert így legalább az angol lett a közös nyelv.

Mivel a spanyol üzletek vasárnap zárva vannak, a gibraltári Morissonsba mentünk be némi extra húsért és kenyérért. Természetesen tele is tankoltam jó olcsó (áfamentes) gibraltári (bár valószínűleg Spanyolországban finomított) benzinnel a kocsim.


Hirtelen terveztem egy egész jó 2 órás Gibraltár város körtúrát (3 óra parkolás engedélyezett a Morrissons előtt), ami többek között érintette: Chatham Counterguard, Orange Bastion, Irish Town nagy része, Trafalgar Cemmetery környéke, Main Street végig (St. Mary the Crowned, Convent Place), Casemates Square, Kings Parade - az O'Callaghan Eliott Hotel tere, Ocean Village nagy része, Old Mole (Devil's tongue)


A barbeque parti jól sikerült, Juan egyből ki is twittelte a fotóját, amire pozitív válaszokat is kapott pár perc múlva.

Spanyol és brit hús is megsütésre került
Akcióban a Carrefour legolcsóbb BBQ sütője
Vajon a spanyol útlevelű kutya a magyar gazdáját, vagy a spanyol kollégánkat érti jobban?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése