2011. március 7., hétfő

Reggeli mountainbike túra

Lehet, hogy ma tettem meg utoljára reggeli munkába menéshez az Alcaidesa - Santa Margarita partiutat, úgyhogy csináltam pár fotót a komor idő ellenére:
Torre Carbonera, Punta Mala
Alcaidesa - Santa Margarita- La Linea- Gibraltar
Az Alcaidesából kivezető alsó földutat egy marha elállta egyik reggel,
úgyhogy a felső kövesen mentem ki inkább
Az út bevezet a dombok közé
Következő fordulópont a magányos pálma (sötétben, messziről is jól kivehető )
Innen már kivehető a következő állomás:
Torre Nueva, már gyakorlatilag Santa Margarita
A toronyig azért nem sima az út
Tengerbe folyó patakokon.
és a száraz időszakban is megmaradó óriáspocsolyákon
kell néha átkelni
Sötétben nehezen jöttem rá mi lehet ez:
Világosban a hordóbanégetős partihely nevet adtam neki
Közel már a torony, de még el lehet véteni az utat

Santa Margaritáról már műút (több, mint fele széles, kijelölt bicajút) vezet Gibraltárra, úgyhogy arról a részről lesz még bőven alkalmam írni, ha végre odaköltözöm.

Szép ez az útszakasz, gyakrabban meg lehetett volna állni egy-egy mutatós fotóért, de siettem, hogy bent legyek 10:15-re, viszont ha tudtam volna azt, amiről a következő bejegyzésben fogok írni, lassabban mentem volna.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése