2011. augusztus 22., hétfő

Még egy stoppos, és már indulok is


Vejer előtt kiraktam a srácot. Még gyorsan felírta az emailcímét a papírra, amivel leintett, mielőtt kiraktam. Így kapta meg az általam róla készített fotót, ami most a facebook profilképe.

Mindig bajban vagyok, hogy menjek fel Vejerbe és hogy menjek le, de most akármilyen késésben is voltam eredeti terveimhez képest, felvettem még egy stoppost. Egy öreg bácsi állt az út szélén, azt hittem egy mukkot nem fog tudni angolul, de mint kiderült perfekt spanyolja, francia, és alapfokon elbeszél angolul is. Végig tudtuk beszélni az utat, mutatott híres bikalegelőket (szóval oda majd nem szállok inkább), végignavigált a Feria (ezen a héten itt járt az andalúz vándor rendezvény) miatt lezárt városon, és megmutatta merre kell mennem a starthelyhez, bár ezt már magamtól is tudtam.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése