2011. augusztus 19., péntek

Lehetetlen nem létezik?

Pár napja még szinte semmi esélyt nem adtam volna arra, hogy beszélgetésnél szorosabb viszonyba kerülök egy spanyol lánnyal. A legtöbb andalúz csaj alig tud angolul, nem öltözik jól, nem olyan szép, mint a magyar lányok, és nem igazán érdeklik a kelet európai magamfajta pasik.

Azzal a jelmondattal biztattam magam, hogy "Impossible is nothing", "Lehetetlen nem létezik". Ezt több százszor elmondtam magamban, hogy ne adjam fel a reményt.

Most pedig itt vagyok egy eszméletlenül jó spanyol lánnyal, aki már valóra váltotta az ideköltözésem legtitkosabb álmait, de még egyikünk sem fáradt...

Kiváló német sörrel, és minőségi gin toniccal kínált. Miközben kiment a konyhába, Escher műveit nézegettem a szobája falán, amiket egyenesen a Művész hazájából, Hollandiából hozott.

Lehetetlen nem létezik?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése