2011. augusztus 18., csütörtök

Pillangó hatás

A pillangó hatás elmélete szerint "Egy pillangó egyetlen szárnycsapása a Föld egyik oldalán tornádót idézhet elő a túloldalon".

Tehát az előző bejegyzésekben megismert események láncolatának következményeként, éppen a Punta Paloma tengerparton sétáltam egy nagyon szimpatikus, aranyos, kedves spanyol siklóernyős pilótatársnőmmel, aki okos, és ráadásul jó csaj. Másodszor találkoztunk ekkor életünkben, ezért nem nagyon mertem arra gondolni, hogy itt több is lesz, mint idegenvezetés, beszélgetés.

Fontos részlet még, hogy elment a térerő a part adottságai miatt, és én ki is kapcsoltam a telefonom. Ő nem, és párszor rá is nézett, hogy nincs-e térerő.

Amit ekkor nem tudtam, hogy éppen történik, de később bármennyire is nem szerettem volna tudni, megtudtam: A lakóövezetemet vigyázó biztonsági őrök azt állítják, hogy 21:15 körül lopták el a biciklimet.

Ha a bicajomat pár nappal előbb vagy később lopják el, valószínűleg már elegem lenne az egész ittlétből / új életből, és a mielőbbi hazamenésemet tervezném. Valószínűleg nem véletlen, hogy pont akkor lopták el, amikor a kocsim nem volt a parkolóban, hiszen így tudhatták, hogy nem vagyok otthon, de engedjétek meg, hogy egy kicsit spirituálisabb magyarázatot adjak a történésekre.

Minden rendszer az egyensúlyra törekszik. Ez a teljesen biztosan általam látásból ismert emberek (szomszédaim / biztonsági őrök / gondnokok) által elkövetett bicajlopás annyira kibillentette volna negatívba az itteni életem, hogy a Mátrix szoftverének ezt ellensúlyoznia kellett, különben felébredtem volna a Mátrixból, azaz amint tudok visszamentem volna Magyarországra.

Elméletem szerint a kerékpár lakatom eltörése váltotta ki a pillangó hatást, ami egy láthatatlan erőhullámként a santa margaritai apartmankomplexumom korlátjától a Punta Paloma tengerpartig mintegy fél óra alatt elért. Ez a löket, ami odaért hozzánk, akik ekkor még csak pilótatársak voltunk, elég energiát adott, hogy a lány telefonja egy marokkói GSM hálózatba roamingolva térerőt kapjon, és ezt halk csippanással jelezze. 14 kilométer ide Afrika, és valószínűleg egy okos arab hálózati mérnöknek köszönhetem ezt az apró kis szerencsét, ami másodperceken belül felpörgette az események láncolatát.

A Lány ránézett a telefonjára. Nem kapott SMSt, csak látta, hogy lett térereje, meg is jegyezte később, hogy marokkói szolgáltató.

- Egy koncertre mentem volna, de lemondom, jó? - kérdezte teljesen váratlanul, engem kicsit meglepve
- Mikor kezdődik, még elérheted talán, elviszlek - feleltem
- Nem kell sietni, van szinte minden héten, máskor is tudok menni - és már el is kezdett egy SMSt írni

Felfogtam a helyzetet, de még ekkor sem fogadtam volna semmilyen áron arra, ami hamarosan történt...

1 megjegyzés :

  1. Azért a bringádat sajnálom, mostanában tőlem is elloptak párat... a legutóbb pont a szülinapomon.
    De ezért kár lett volna feladni az egész ottani életed. Akkor is, ha nem csajoztál volna éppen be.

    VálaszTörlés