2011. augusztus 7., vasárnap

Kajakos páros





Lekajakoztunk a két magyar lányismerősömmel a tengerpartra. Beültem a Chiringuitoba, amíg a csajok kagylót gyűjtöttek. Vettem egy Tinto de Veranot, és adtam kb. 12% borravalót. Miután megittam, még rátöltött vagy fél pohárnyit a pultos hapek. Miután azt is megittam, a következőre meghívott a szemközti részeg fickó. Tetszett neki, ahogy próbálkozok spanyolul kommunikálni a fiatal vagány kis pultos csajjal, aki látszólag a pultos hapek lánya.

Flamenco zene szólt, de akadozott a CD, úgyhogy némi erőlködés után kikapcsolta a pultos hapek, és inkább ő kezdett énekelni. Elég jól énekelt, de ez kevés volt a hangulathoz, ezért nagyjából spontán módon, kialakult egy zenekar. A pultos csaj csettintgetett, egy vendég tapsolt, egy kurjongatott, nekem az asztalon kellett dobolnom. Baromi jó hangulata volt az egésznek, pláne egy tengerparti homokra rakott bárszéken ülve a Gibraltári-szoros és a Szikla látványával.

Nem tudott osztozni a jókedvemben kolléganőm, mert bár váltig állította, hogy nem hiányoztam nekik, valamiért nagyon zavarta, hogy sokáig maradtam távol, igaz nem mondtam meddig leszek. Begyűjtöttem a szerintem aránytalan büntiket is: A kagylókkal teli kajakjukra kellett vigyáznom negyed órán át, amiből a helyi gyerekek folyton rabolni akartak; aztán másfél nap múlva kaptam emailben barátkozás szüneteltető nyilatkozatot is (mint utóbb összeszámoltam, 11 nap kispadra lettem ítélve). Komplikáltak a fiú-lány barátságok, 2v1 meg különösen.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése