2011. augusztus 27., szombat

A blogolvasó lányok érkezése

Ebben az időpontban két előtte általam ismeretlen, de nagyon kedvesnek tűnő magyar lány landolt Malagán, és autót bérelt, amivel eljöttek hozzám, magyaros ajándékokkal megpakolva. Lássuk, hogy lehetséges ez:

Ez a blog a sokadik olyan tevékenység az életemben, amit nem valami előny vagy haszon reményében csinálok, de mégis a kitartó munka, egyszer csak meghozza a gyümölcsét. Rakhatnék ki hirdetéseket, reklámozhatnám, de ez igazából a családomnak, tágabb baráti körömnek készült eredetileg, és sehol nem népszerűsítettem. Hetente vehetnék pár sört talán a befolyó reklámbevételekből, amire egyrészt nem vagyok rászorulva, másrészt nem erre van szükségem. Az viszont jó érzéssel töltött el, amikor megkaptam az első kommentet az első olyan olvasótól, akit nem ismerek személyesen. Ezek szerint megtalálnak a keresőmotorok.

Kaptam egy kommentet egy lánytól két lány nevében, amely szerint szeretnék felvenni a kapcsolatot velem. Nem akarom magam nagy sztárnak beállítani, ekkor már megvolt a repjegyük. Emailezések, Skypeolások után kialakult egy terv, hogy bérelnek kocsit, nálam lakhatnak, hoznak magyar kajákat, főznek, takarítanak, ilyesmi. Elég korrekt win-win szituációnak tűnt a dolog. Nekem olyan szempontból is kapóra jött, hogy nem szeretek egyedül szabin lenni, utazgatni, de szeptember elsején a cégnél új szabi év kezdődött, tehát ki kellett vennem a szabijaimat. Így az ittlétük első hetét szinte 100 százalékban velem töltötték olyan környező helyeken, ahol még én sem jártam.

Az elején nem mondhattam, hogy a barátaim, mivel alig ismertem őket, itt találkoztunk életünkben először. Azt sem mondhattam, hogy kanapészörfösök, mert nem azon keresztül jöttek. Később meg már megtetszett a blogolvasó elnevezés, így rajtuk maradt. Így ők A Blogolvasókként vonultak a köztudatba a kollégáim és egyéb ismerőseim körében, akiknek bemutattam őket. The Blogreaders.

Mielőtt  belevágunk a közös kalandokba itt a blogon is, egy kicsit ismerjétek meg őket blogolvasói kontextusban a következő bejegyzésekben!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése