2011. augusztus 3., szerda

Yoigo

Egészen hétfőig a magyar telefonszámommal éltem le itt közel fél évet. A két siklóernyős lány, akiket a begipszelt kezű lány megismerése előtt ismertem folyamatosan mondta ugyan, hogy kéne nekem spanyol szám, mert így nem fognak felhívni a spanyol ernyősök, de ők azért szerencsére felhívtak (bár ha tudták, hogy otthon vagyok, a vezetékesen inkább).

Nézegettem Movistar és Vodafone szerződéses és kártyás ajánlatokat már mielőtt kiköltöztem. Van néhány döntést nehezítő körülmény, például a roaming díjak. Munkaidőben Gibtel hálózatba vagyok roamingolva, ugyanis az irodában nincs semmilyen spanyol térerő. Szóval néha nem olyan vicces, hogy egyszerre két országba költöztem.

Az események felgyorsuló láncolatában nem nagyon volt időm többet töprengeni ezen a kérdésen, hallgattam kolléganőmre, Yoigot vettem, és nem bántam meg:
  • 20 EUR volt a SIM kártya, és 5 perc sorban állás, 5 perc ügyintézés után megkaptam
  • Nincs havidíj
  • Az első 20 SMS ingyen volt
  • Gibraltári roaming felár vagy nincs, vagy észrevehetetlenül kicsi
  • Ha Gibraltáron fogadok hívást, azért nem fizetek semmit
  • Az előző ebből a kettőből azt szűrtem le, hogy gyakorlatilag nem számít roamingnak a Gibtel
  • Minden hívás vagy SMS után kapok egy flash SMSt, hogy az mennyibe került, és mennyi az egyenlegem
  • Az egyenleg nagyon egyszerűen ingyen lekérdezhető
  • A netbankomról könnyen feltölthető az egyenleg (de ez mindegyik szolgáltatóra igaz)
  • A nemzetközi hívások sem vészesen drágák, ez a legolcsóbb szolgáltató
Egyszer próbáltam manuálisan hálózatot választani, mert azt hittem, hogy ezzel spórolok romaing díjakat, de így csak azt értem el, hogy fél napig nem volt semmilyen térerőm.

Adatforgalom nem járt alapból ehhez a kártyához, így még MMSt sem tudok küldeni, de megvagyok egyelőre SMS + hívással.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése