2011. augusztus 17., szerda

Új szemüveg

A főutcán, a Casemates közelében lévő Passano Opticians boltba mentem új szemüveget csináltatni alig több, mint egy héttel ezelőtt. 174 fontra jött ki a keret és a két lencse, ami kb. magyar áraknak felel meg. Ekkor jött a meglepetés: Kaptam ajándékba egy ingyen keretet, lencsékkel együtt tartalékszemüveg gyanánt. A keretet három egyszerű, de szép darab közül választhattam ki, a lencsék pedig olcsóbb fajták, de azért jók.

A csiszolást, összerakást Londonban csinálták, de egy hét alatt kész volt. Olyan ez, mint mikor Nagyatádról (ahol 10 évig laktam gyerekkoromban) Budapestre küldték fel az ilyen munkákat. Itt is bizonyos dolgokban London a főváros, és időben itt sincs messzebb, mivel repülővel teszi meg az áru a távot.

Az új szemüvegről lesz majd kép bőven, sajnos kicsit jobban becsillan rajta a fény. Azért olyan rossz nem lehet a bevonata, mert az események láncolatának hirtelen felgyorsulásakor egy finom atlanti-óceáni homokkal teli sziklamélyedésbe tettem, és nem lett semmi baja.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése